TELÉFONO

• Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

NOSOTROS

Plataforma-PRO va ser creada i desenvolupada per satisfer les necessitats més específiques de cada client a l'àmbit AUDIOVISUAL.

Som una empresa de serveis que oferim assessorament i suport tècnic  per a tots els nostres clients, donant respostes professionals a les seves necessitats, ja sigui per cobrir qualsevol event o sigui per la venda, instal·lació, manteniment o lloguer d'equips, aconseguint d'aquesta manera donar una resposta 360.

Disposem d'una gran quantitat d'equipament audiovisual propi, així com l'experiència per cobrir qualsevol esdeveniment, tan a espais fixes com a espais itinerants.

Cos tècnic amb més de 20 anys d'experiència, format en entorns professionals i gestió de Rider tècnic. Si necessiteu assessorament en el camp de la gravació que tenim el material humà per oferir un producte de qualitat. So de sales i projectes tècnics necessaris per complir amb la normativa legal.

TÉCNICOS DE                                ILUMINACIÓN

Experiència provada en la zona d'il·luminació per a esdeveniments en viu, ambientació d'espais oberts i tancats, coneixement de les gammes d'il·luminació d'última generació i tecnologia.

Equip en constant formació i formació en les darreres tecnologies relacionades amb tot allò relacionat amb el vídeo i àudio de una plataforma informàtica, de pantalles de projecció, presentacions, pantalles múltiples pantalles, Led, cartografia, lacions entre d'altres; Garantir un producte excel·lent.

TIENDA VIRTUAL

Personal dedicat a trobar les millors propostes i varietat d'equips, sempre buscant les marques més competents, oferint amb garantia no només un producte, sinó també un servei que és la nostra prioritat per satisfer les seves necessitats més Específic.

El Nostre Equip

Josep "Pepo" Pérez Martínez